Sunday 22 January 2012

rahSia taRikh lahiR...

NUR DINNIE

KONSERVATIF
Anda sangat peka dan tradisional. Anda sukakan arahan dan sesuatu yang rutin. Anda hanya akan bertindak apabila faham sepenuhnya tentang apa yang sepatutnya Anda lakukan. Anda suka bekerja keras dan sangguh melakukan sesuatu kerja secara sendirian. Anda mudah tertarik dengan aktiviti luar dan merasai pertalian dengan alam sekitar. Anda berupaya untuk bersabar, tekun dan adakala dianggap degil.

AZREENA IZZATY

INTELEKTUAL
Anda adalah Pencari. Selalu menyelesaikan sesuatu yang tersembunyi,dan Anda sukar untuk menerima sesuatu perkara dengan mudah. Perasaan Anda tidak mempengaruhi keputusan Anda.  Anda suka mempersoalkan apa yang ada disekeliling Anda tetapi Anda tidak suka dipersoalkan. Anda kerap dikenali sebagai ahli falsafah dan sangat berpengetahuan dan kadangkala bersendirian. Anda gemarkan perkara yang berteknikal dan berkebolehan untuk menjadi penyelidik yang baik dalam menyelesaikan sesuatu perkara. Anda sangat suka berahsia.

SITI AISYAH
 
CERIA
Anda merupakan golongan yang idealistik. Anda sangat kreatif, sosial, mesra, romantik dan mudah dibawa berunding. Anda suka memulakan sesuatu tetapi jarang dapat menghabiskannya. Anda suka orang lain gembira dan sanggup melakukan apa sahaja untuk mencapainya. Anda sangat popular dan idealistik.

SITI NAZIAH

ROMANTIK
Anda adalah idealistik dan memerlukan sesuatu sebab untuk berasa gembira. Hubungan kekeluargaan yang kuat adalah penting buat Anda. Perasaan Anda mempengaruhi keputusan Anda. Anda sangat suka untuk membantu dan menjaga seseorang. Anda sangat setia dan boleh menjadi guru yang terbaik. Anda suka seni musik. Anda menjadi teman yang setia kepada sesiapa yang menjalin persahabatan secara serius.

No comments:

Post a Comment